Facebook reklamiranje
Unapredite svoj biznis i prodaju
Prilika koja se ne propušta
Facebook je najpopularnija marketinška platforma, društveni gigant, aplikacija koju koriste ljudi širom sveta, mesto prodaje, informisanja i komunikacije. Ne postoji dovoljno dobar razlog da jedan biznis danas izostavi svoje prisustvo na Facebook-u.
Iskoristite sve prednosti Facebook-a za svoj biznis uz pravi Social Media Marketing tim. Eksperti za Facebook oglašavanje provereno i nepogrešivo vaše poslovanje, prodaju i prepoznatljivost brenda podižu na viši nivo, zahvaljujući posvećenosti, znanju i iskustvu.
Zašto Facebook?
Facebook oglašavanje je danas najbolja i najefikasnija opcija da proširite svest o brendu, stvorite zajednicu na internetu, pronađete potencijalne kupce ili klijente, razvijete i unapredite prodaju.
0 +
0 +
Više od društvene mreže
Servisi kompanije Facebook (Meta) su Instagram, WhatsApp i Messenger, a 77% korisnika interneta aktivno je najmanje na jednoj od ovih aplikacija. Uz naš stručan Social Media Marketing tim iskoristićete potencijal svih Facebook aplikacija.
Kako funkcionišu Facebook oglasi?
- Širenje svesti o brendu
- Prikazivanje oglasa što većem broju ljudi
- Preusmeravanje publike na sajt
- Stvaranje interakcija sa publikom
- Instaliranje aplikacije
- Pregled videa
- Privlačenje novih korisnika
- Kupovina
Prednosti Facebook oglašavanja
Vaši kupci su na Facebook-u
S obzirom na to da broj korisnika Facebooka iz dana u dan raste, neizostavno je da su se vaši potencijalni kupci već registrovali. Ukoliko nisu na Facebook-u, sigurno koriste bar jednu od njegovih aplikacija – Instagram, WhatsApp ili Messenger.
Povoljne cene oglašavanja
Facebook reklamiranje važi za najpovoljniji tip oglašavanja, u odnosu na druge online platforme i na tradicionalne načine reklamiranja. Moguće je aktivirati oglas sa prilično niskim dnevnim budžetom. Međutim, budžet ipak treba kontrolisati i uskladiti sa ciljem i celokupnim poslovanjem kompanije.
Facebook Pixel
Facebook Pixel je izuzetno koristan alat, odnosno deo kôda koji se postavlja na web sajt, meri efikasnost Facebook oglašavanja, prati korisnike koji su ulogovani u Facebook i ostvaruju interakciju sa vašim oglasima.
Transparentni rezultati i uvid u statistiku
Testiranje Facebook kampanja je ključno za njihovu uspešnost, a ono je moguće zahvaljujući preciznoj statistici koja je odmah vidljiva i jasna. Na osnovu rezultata oglasa, stručnjaci za Facebook reklamiranje donose zaključke i strategiju za unapređivanje kampanja.
Ostvarite poslovne ciljeve
Povežite se sa kupcima, unapredite prodaju, uvećajte profit. Zakažite sastanak sa našim ekspertima za Facebook oglašavanje i predložićemo vam opcije za siguran napredak i razvoj biznisa.
Cene i paketi usluga
Pogledajte cene naših usluga i kontaktirajte nas, kako bismo kreirali najbolji paket koji odgovara zahtevima vašeg biznisa.
Česta pitanja
Odgovore možete dobiti odmah!
Koliko košta Facebook oglašavanje?
Cena Facebook oglašavanja zavisi od mnogih faktora, a najčešće je to cilj kampanje i način kreiranja. Kako bismo definisali budžet, najbolje je da nas kontaktirate i zakažete sastanak, jer je neophodno da shvatimo vaše zahteve i ciljeve koje želite da postignete oglašavanjem.
Kada mogu da očekujem rezultate kampanja?
Statistika Facebook oglasa vidljiva je neposredno odmah nakon aktiviranja. Očekivani rezultati zavise takođe od cilja. Prodaja i pregledi oglasa rastu iz dana u dan, ukoliko je kampanja postavljena ispravno – u tehničkom i kreativnom smislu.
Šta je Facebook Pixel i kako funkcioniše?
Facebook Pixel je deo kôda koji developer postavlja na sajt. Njegova funkcija je da prikuplja podatke koji unapređuje konverzije, optimizuje oglase, targetira publiku za buduće kampanje i ponovo prikazuje oglase ljudima koji su već posetili web sajt.
Šta je konverzija?
Konverzija u online marketingu je momenat kada primalac vaše poruke dovrši radnju koju ste ciljali. Na primer, kada kupi proizvod, registruje se, prijavi se na mailing listu itd.
Da li mogu sam da radim Facebook oglašavanje?
Svako može da pristupi Facebook Business Manager-u i da se oproba u kreiranju oglasa, ali će biti potrebne godine truda i rada kako bi kampanje postale i profitabilne.
Na koji način možemo da započnemo saradnju?
Kontaktirajte nas, zakažite sastanak i za početak ćemo zajedno sagledati vaše sveobuhvatno poslovanje i postaviti uspešnu strategiju Facebook oglašavanja.
Kontaktirajte nas
Saznajte sve što vas zanima o kompletnim uslugama našeg tima, kao i o dosadašnjim uspešnim projektima.