LinkedIn reklamiranje
Vreme je za B2B razvoj
Najveća poslovna društvena mreža
LinkedIn je najpopularnija društvena mreža namenjena poslovnim korisnicima i najefikasnija je platforma za B2B komunikaciju i stvaranje poslovnih kontakata.
Iskoristite pun potencijal i mogućnosti koje pruža LinkedIn reklamiranje i pronađite kompanije i saradnike koji će pozitivno uticati na razvoj vašeg poslovaja i širenje svesti o brendu.
Business to Business
Ukoliko planirate da razvijete B2B umrežavanje i predstavite svoj brend i biznis na LinkedIn-u, uz podršku i pomoć našeg stručnog Social Media Marketing tima u startu ćete krenuti pravim putem.
Kontaktirajte nas i zakažite sastanak o razvoju vašeg biznisa na LinkedIn-u.
Dobra poslovna odluka
Uključivanje LinkedIn-a u marketing strategiju vašeg biznisa jedna je od najmudrijih odluka koju možete da donesete.
Statistike pokazuju da aktivni korisnici LinkedIn-a imaju važnu ulogu u donošenju kompanijskih odluka, kao i veću kupovnu moć u odnosu na korisnike drugih društvenih mreža. Sama LinkedIn struktura pruža vam mogućnost da stupite u direktan kontakt sa zaposlenima, menadžerima ili direktorima.
Ovako specifično targetiranje ne nude druge društvene mreže pa u tom smislu LinkedIn reklamiranje ima veliku prednost.
Zašto LinkedIn reklamiranje
Mogućnost vrlo preciznog targetiranja
Na LinkedIn-u možete pronaći poslovne saradnike na osnovu stručnosti, industrije, kompanije, pozicije, interesovanja za specijalizovane teme i prema drugim kriterijumima.
LinkedIn otvara vrata poslovnog sveta
Umrežavanje sa uticajnim i ključnim osobama iz sveta biznisa koje vodi do sklapanja uspešnih saradnji velika je prednost koju LinkedIn pruža i treba je iskoristiti.
Efikasno prezentovanje poslovnih ideja
LinkedIn je društvena mreža na kojoj su zastupljene biznis teme i vrlo brzo ćete stupiti u kontakt sa potencijalnim saradnicima i detaljno im obrazložiti predloge za saradnju.
Kampanje brzo donose konverzije
Korisnici LinkedIn-a su poslovni ljudi koji donose ključne odluke za razvoj biznisa. Uz kreiranje kvalitetnih kampanja i ispravno targetiranje na LinkedIn-u, vrlo brzo ćete ostvariti poslovne kontakte i postavljene ciljeve.
Nove poslovne mogućnosti
Kontaktirajte Ad Symphony Social Media Marketing tim koji će odrediti šta vam je potrebno za razvoj sadržaja, širenje mreže poslovnih saradnika i kreiranje kampanja na LinkedIn-u.
Česta pitanja
Odgovore možete dobiti odmah!
Koliko košta LinkedIn oglašavanje?
Oglašavanje na LinkedIn-u važi za skuplju varijantu reklamiranja u odnosu na druge društvene mreže. Međutim, s obzirom na to da je targetiranje ovde izuetno precizno, a konverzije uspešne, na kraju se ispostavi da je LinkedIn oglašavanje najisplativije. Inače, potrošnju možete da ograničite i da donesete odluku o budžetu i načinu naplate.
Kakav sadržaj je poželjno kreirati za LinkedIn?
Kao i za sve društvene mreže – kvalitetan sadržaj, sa jasnom porukom i nedvosmislenim značenjem. Sam LinkedIn je dao određene smernice za kreiranje sadržaja koji treba da bude raznovrstan. Dakle, osim linka i fotografije, poželjno je objavljivati video, pdf dokumente, kolaže od fotografija ili zanimljivosti iz kompanije.
Da li je dovoljno da imam samo LinkedIn profil ili mi je potrebna LinkedIn biznis strana?
Profil na LinkedIn-u je lični i tu su navedeni vaše ime, prezime, lični podaci i radno iskustvo. LinkedIn strana predstavlja vaš biznis ili brend. Kreirate je iz LinkedIn profila, administrirate i vodite slično Facebook strani. Postoje i LinkedIn grupe koje okupljaju ljude sličnih interesovanja i odlične su za širenje konekcija.
Kontaktirajte nas
Saznajte sve što vas zanima o kompletnim uslugama našeg tima, kao i o dosadašnjim uspešnim projektima.