Prva strana pretraživača

SEO (Search Engine Optimization) je ključni deo digitalnog marketinga. Podrazumeva poboljšanje vidljivosti web lokacije u rezultatima pretrage, što dovodi do rasta poseta, prodaje i razvoja biznisa. Birajte stručan i kvalifikovan tim SEO eksperata koji će kroz efikasne SEO metode vaš sajt dovesti do vrha pretraživača.

Unapredite svoje poslovanje

Bez obzira na to da li imate prezentacioni sajt za svoj biznis ili se bavite online prodajom, veći deo vaše ciljne grupe doći će do vas pretragom na Google-u. Kvalitetna SEO optimizacija povećava posećenost vašeg sajta, a samim tim raste i interesovanje za proizvodima i uslugama. Ukoliko želite da se ozbiljno posvetite razvoju online poslovanja, ulaganje u SEO je nezaobilazan korak. Budžet koji uložite u optimizaciju sajta pretvara se u profit koji ćete ostvariti zahvaljujući boljoj poziciji u rezultatima pretrage.

Da biste postigli ovaj cilj u optimalnom vremenskom roku, birajte saradnju sa iskusnim stručnjacima Ad Symphony tima koji poznaju sve faktore važne za postizanje dobre Google pozicije. I što je najvažnije - naš tim zna kako da organski ostanete na vrhu rezultata Google pretrage. Zakažite sastanak sa nama, kako biste saznali detalje o načinu saradnje i realizaciji SEO strategije.

Prednosti ulaganja u SEO

Bolja posećenost sajta

Sajtovi koji su pozicionirani među prvima na Google-u imaju ubedljivo najveću posećenost. Ako je izrada web sajta urađena kvalitetno, vaš web sajt bi trebao da bude optimizovan i pozicioniran tako da organski privlači posetioce, a samim tim će steći veći autoritet na Google-u. Na ovaj način osiguravate visoku poziciju u pretraživačima, što će direktno uticati  rast vaše prodaje i ubrzani rast biznisa.

Visok ROI (Return On Investment)

Web sajt koji je optimizovan u skladu sa standardima ima veliki potencijal i visoko mesto u pretrazi. SEO optimizacija je deo digitalnog marketinga koji ima visok procenat povrata investicija, ali samo ako se kontinuirano usklađuje i sa drugim segmentima online marketinga.

Povoljna cena SEO optimizacije

Ulaganje u SEO predstavlja jednu od najboljih investicija u digitalnoj strategiji biznisa. Uloženi novac obezbeđuje vam dugotrajno visoku poziciju u pretraživaču, što dovodi do rasta poseta, prodaje i do konstantnog izvora prihoda na duže staze. 

Ostanite na vrhu

Ukoliko želite da angažujete stručan i kvalifikovan tim koji će kroz provereno efikasne SEO principe vaš sajt dovesti do prve strane u pretraživačima, kontaktirajte nas. Uradićemo SEO analizu vašeg sajta i kreirati efikasnu strategiju optimizacije koja će sajt dugotrajno postaviti na vrh internet pretrage.
Izgradnja linkova

Gradimo mrežu relevantnih i kvalitetnih linkova za vaš web sajt.

SEO Copywriting

Tekstovi pisani za korisnike, prilagođeni SEO principima i zahtevima pretraživača.

Veća posećenost

Cilj naših SEO usluga je veći broj poseta i zadržavanja na vašem web sajtu.

Optimizacija brzine

Unapređujemo brzinu učitavanja i otvaranja vašeg sajta stranica.

Česta pitanja

Odgovore možete dobiti odmah!

Koliko košta SEO optimizacija sajta?

Cena SEO optimizacije zavisi od mnogih faktora. Pre nego što je definišemo, radimo detaljnu SEO analizu vašeg web sajta i procenu trenutnog stanja, a zatim  definišemo dugoročnu strategiju za optimizaciju. 

Koliko traje SEO optimizacija?

Moglo bi se reći da je SEO neprekidan proces. Postoje faze optimizacije čije se vreme trajanja može okvirno proceniti. Međutim, one se nadovezuju jedna na drugu i ukoliko se bilo koja propusti ili ne uradi kvalitetno, čitav proces optimizacije može da se uspori ili zaustavi.

Šta je ON page, a šta OFF page SEO?

On Page optimizacija je svaka aktivnost koja se obavlja u okviru sajta, a vezana je za SEO. To je na primer: sređivanje kôda, naslova, meta elemenata, tekstova itd. Off Page optimizacija su aktivnosi koje se odvijaju van sajta, a u vezi su sa SEO principima: link building, aktivnosti na društvenim mrežama, interakcija sa drugim sajtovima itd.

Da li su za optimizovanje sajta dovoljni samo tekstovi?

Tekstualni sadržaj je u procesu optimizacije sajta izuzetno važan, ali ne i jedini uslov za dobro rangiranje u pretraživaču. Ukoliko ne funkcionišu i drugi elementi sajta, tekst neće biti dovoljan za postizanje organskih rezultata. 

Da li treba da plaćam Google oglašavanje ako aktivno ulažem u SEO?

Jedno ne isključuje drugo, a obe aktivnosti donose pozitivan rast za biznis, tako da je kombinacija i jasna strategija Google oglašavanja i SEO optimizacije najbolja opcija. 






    Kontaktirajte nas

    Saznajte sve što vas zanima o kompletnim uslugama našeg tima, kao i o dosadašnjim uspešnim projektima.