Vreme je za direktni marketing

Vaši kupci više nigde ne idu bez svojih telefona, a Viber poruka je najbrže obaveštenje koje stiže do njih i čitaju je odmah. Direktni marketing je najefikasniji način promocije koji omogućava da ciljnoj grupi brzo i lako prenesete konkretnu i jasnu informaciju.

Ukoliko vam je potrebno Viber reklamiranje, kontaktirajte nas i saznajte sve što vas zanima o načinu oglašavanja na Viberu, uslovima saradnje sa nama kao i o uspesima naših dosadašnjih klijenata kroz direktni marketing.

Zvaničan Viber Partner

Agencija Ad Symphony je direktan Viber partner za Srbiju i nudi vam sve opcije reklamiranja putem ove aplikacije. Zakažite sastanak sa našim timom, kako bismo kreirali i postavili jedinstvenu strategiju za Viber reklamiranje, koja će vaš biznis u kratkom roku dovesti do uspešnih rezultata.

Zašto Viber reklamiranje

Viber je aplikacija koju koriste milijarde ljudi širom sveta. Praktična je za ličnu komunikaciju, a Viber reklamiranje biznisima pruža mogućnost uspešnog predstavljanja i povezivanja sa kupcima ili korisnicima usluga.
Dvosmerna komunikacija

Korisnik može da vam postavi pitanje i da zatraži dodatne informacije, čime se poboljšava kvalitet interakcije.

Precizna statistika

Precizna Viber statistika pruža uvid u detalje o tome ko prima poruke, ko ih čita i da li postoje negativne reakcije.

CPM model

Precizno targetiranje i plasiranje reklama na različite pozicije u samoj aplikaciji, poput Post-Call, Call Tab, Main chat screen-a itd.

Kreativne mogućnosti

Mogućnost implementacije teksta, fotografija, linkova i video sadržaja, posebna je pogodnost Vibera.

Česta pitanja

Odgovore možete dobiti odmah!

Kako funkcioniše Viber marketing?

Svaki oglas je označen kao sponzorisan. Korisnici mogu da komuniciraju sa sadržajem u aplikaciji ili da ga ignorišu. Postoje brojne opcije oglašavanja na Viberu, kao što su na primer: oglasi (Ads), zajednica (Communities), promotivni stikeri (Promotional Stickers), poslovne poruke (Busniess Messages), E-trgovina, Viber bez prodavca itd. CPM model reklamiranja na Viberu garantuje broj prikaza (impressions) i omogućava precizan target po godinama, polu, lokaciji, uređaju, pa čak i po tipu konekcije.

Šta sve mogu da šaljem putem Viber oglasa?

Pre svega, možete da šaljete tekstualne poruke do 1000 karaktera. Zatim fotografije, linkove ili video sadržaj koji će pružiti kompletnu sliku o sadržaju oglasa.

Da li mi je potrebna lista Viber kontakata?

Da, za Viber reklamiranje koristi se baza kontakata koju dostavi klijent.

Da li mogu da komuniciram sa primaocima Viber oglasa?

Naravno! Postoji opcija dvosmerne komunikacije sa korisnicima koja vam pruža priliku da pošaljete konkretne informacije i da im odgovorite na sva postavljena pitanja.

Koliko košta Viber reklamiranje?

Cena Viber oglasa zavisi od brojnih faktora i može se predvideti na osnovu cilja i konverzija. Viber ne naplaćuje sve poslate poruke, već samo one isporučene.






    Kontaktirajte nas

    Saznajte sve što vas zanima o kompletnim uslugama našeg tima, kao i o dosadašnjim uspešnim projektima.