Zakup medijskog prostora
Efikasna i profesionalna Media Buying strategija
Digitalni (online) mediji
Zakup medijskog prostora u online medijima pruža vam značajnu mogućnost da povećate prepoznatljivost svog brenda i informišete ciljnu grupu o proizvodima i uslugama. Vaša reklama postići će uspešne rezultate kada je prikazana na relevantnom web sajtu i na pravi način, onako kako vaš brend zaslužuje.
Kontaktirajte nas i zakažite sastanak na kome ćete dobiti više informacija o svim prednostima i mogućnostima Media Buying kampanje za vaš biznis.
Štampani mediji
Ad Symphony tim svojim klijentima pruža usluge Media Buying-a u štampanim medijima kroz planiranje, preuzimanje komunikacije i redovno izveštavanje o statusu kampanje. U sam proces planiranja uključena je i detaljna analiza tržišta, ciljne grupe, adekvatnog medija i izrada predloga Media Buying strategije.
Zakažite sastanak sa našim timom stručnjaka i saznajte sve detalje ponude za oglašavanje u štampanim medijima koje će vam kroz saradnju sa nama doneti provereno uspešne rezultate.
Birajte pravi tim
Ad Symphony agencija pružiće vam stručnu podršku i pomoć u kreiranju i razvoju uspešne Media Buying kampanje, bilo da se radi o digitalnim ili štampanim medijima za oglašavanje.
Kontaktirajte nas i prepustite nama da brinemo o rastu vašeg biznisa.
Česta pitanja
Odgovore možete dobiti odmah!
Koliko košta zakup medijskog prostora?
Nekada je zakup medijskog prostora skuplja opcija od Google oglašavanja ili Facebook reklamiranja, ali je neophodan element formiranja slike potrošača o brendu. Zato se koriste digitalni i štampani formati za zakup medijskog prostora sa velikom gledanošću, a cena zavisi od mnogih faktora.
Na koji način određujete medijske kanale za oglašavanje?
Medijsko planiranje počinje informisanjem o proizvodu ili brendu, tržištu kojem je proizvod namenjen (ciljna grupa, trenutna pozicija brenda) kao i o relevantnim medijima za reklamiranje. Posebnu pažnju posvećujemo izboru medija, periodu oglašavanja i troškovima medijske kampanje, odnosno budžetu koji je određen za medijski plan.
Da li šaljete izveštaje o rezultatima media buying kampanja?
Redovno analiziramo ponašanje ciljne grupe i dostavljamo vam izveštaj o postignutim rezultatima na osnovu kojih kreiramo plan razvoja i unapređenja kampanje.
Na koji način počinjemo saradnju?
Saradnja sa nama podrazumeva tri važna koraka:
- Detaljna analiza tržišta i vaših potreba su osnova odakle počinjemo prilikom izrade kampanje. Ono što će vaš proizvod učiniti jedinstvenim jeste što naša indoor analiza pruža u potpunosti precizne sve parametre.
- Stvaranje jedinstvene poruke i izgleda za vaše potencijalne nove klijente je ono što je naš ultimativni zadatak. Naš cilj jeste da jednom kada odete u etar, vaš brend bude prepoznatljiv u očima drugih.
- Prezentacija kampanje, kao završni korak u procesu, gde pre samog puštanja u etar želimo da budemo sigurni da vi prepoznajete sebe sa novim brendingom kako bi nedvosmisleno jednom započeta kampanja postala nezaboravno iskustvo.
Kontaktirajte nas
Saznajte sve što vas zanima o kompletnim uslugama našeg tima, kao i o dosadašnjim uspešnim projektima.