Google oglašavanje
Najefikasniji i najprecizniji način reklamiranja
Vrh Google pretrage
Dovoljan je samo jedan klik da vas kupci pronađu, kada vaše kampanje vode Google sertifikovani stručnjaci Ad Symphony tima.
Pravi izbor za vaš biznis
Cilj svakog biznisa je da dobije najviše iz ulaganja u online marketing. Prvi korak ka tome je da korisnici interneta brzo i lako pronađu proizvod i uslugu koju nudite. Ako verujete u kvalitet svog posla i imate dobru ponudu koju kupci treba da vide, onda nema razloga da ne pokrenete Google oglašavanje.
Vrh prve strane Google-a, širenje svesti o brendu, razvoj posla i prodaje zagarantovani su kada angažujete sertifikovane Ad Symphony stručnjake, kojima su Google oglasi svakodnevni posao, a uspešne kampanje jedina opcija.
Zvaničan Google Partner
Zahvaljujući našem profesionalnom timu i dugogodišnjem iskustvu, kao zvanični Google partneri, sa sigurnošću možemo da kažemo da ćete rezultate Google kampanja primetiti odmah i na osnovu njih doneti nove odluke za unapređenje poslovanja.
Google oglasi
Google nudi različite opcije koje usklađujemo sa svim kriterijumima koji su relevantni za uspešnost kampanje.
Google Display Ads
Reklamni baneri i slikovni oglasi koji se prikazuju na svim web stranicama koje pripadaju Google mreži. Omogućavaju oglašivačima da dođu do kupaca koji ne koriste pretragu, već posećuju sajtove i društvene mreže. Ovakvi Google oglasi prikazuju se u vidu reklamnog banera, teksta ili slike i naplaćuje se na osnovu broja prikaza.
Google Search Ads
Reklame u Google pretrazi prikazuju se po principu aukcije na osnovu zadatih ključnih reči ili fraza. Google oglasi naplaćuju određeni iznos kada neko klikne na oglas i poseti sajt, a cena klika zavisi od pozicije oglasa u pretraživaču koju određuju mnogobrojni faktori, od kreiranja samog oglasa, pa do optimizovanost landing strane.
YouTube oglasi
YouTube je treća po redu najposećenija web lokacija na internetu, a njegov vlasnik je Google. Sasvim je logično da je odličan marketinški kanal za Google oglase. Na YouTube-u se prikazuju samo video oglasi koji traju po nekoliko sekundi i neki se mogu preskočiti, a neki ne. Oglašivač u većini slučajeva ne plaća preskočenu reklamu ili prvih tridesetak sekundi videa. U YouTube kampanjama naplaćuje se interakcija sa oglasom, kao što je klik ili gledanje čitavog videa.
Google Apps
Za one koji imaju cilj da plasiraju svoju aplikaciju, Google Apps kampanja je najbolje rešenje. Oglasi se pojavljuju na svim Google kanalima (Display, Search, Google Play, YouTube, AdMob, Discover). Oglašivači mogu da optimizuju kampanje za različite ciljeve, kao što je privlačenje korisnika ili instalacija aplikacije, a plaćanje se obavlja na osnovu ostvarenih konverzija.
Google Shopping
Cilj ovih oglasa je da korisnici lakše pronađu proizvode i informacije o prodavcima. Google Shopping kampanja omogućava potpunu optimizaciju nad time za koje upite želite da se oglas pojavi na Google Shopping mreži. Oglasi se naplaćuju po kliku na link koji vodi do landing strane proizvoda.
Ostvarite svoj cilj
Nađite se na samom vrhu Google pretrage i budite uvek dostupni svojim kupcima i klijentima. Izaberite saradnju sa timom koji će ostvariti i nadmašiti vaše prodajne ciljeve.
Česta pitanja
Odgovore možete dobiti odmah!
Zašto da plaćam Google oglase kada je SEO besplatan?
Kada neko razume razliku između Google oglašavanja i optimizacije sajta, shvata da je oslanjanje samo na SEO nerealno za dugoročan poslovni uspeh. U poređenju sa Google oglasima, SEO je teže kontrolisati i pratiti. Možete da kreirate gomilu kvalitetnog sadržaja i da poštujete sva pravila, ali i dalje nije zagarantovano da ćete se naći na prvoj strani Google-a. Uprkos najboljoj mogućoj optimizaciji, prve pozicije na Google pretrazi rezervisane su za one koji plaćaju reklamu, pa tek onda za organski pozicionirane sajtove.
Da li svako može da radi Google oglašavanje?
Google oglase može da kreira i objavi svako kome je poznat rad u Google Ads platformi, ali šanse da se postugnu uspešni i isplativi rezultati su minimalne . Zato je najbolje da se ovaj posao prepusti Google sertifikovanim stručnjacima, koji u startu znaju da kreiraju uspešne oglase.
Gde se prikazuju Google oglasi?
U zavisnosti od ciljeva kampanje određuje se i kreiranje Google oglasa. Google stručnjaci će vam na osnovu svih parametara objasniti gde će vaš oglas postići najbolje rezulate, a samo neke od opcija su: rezulati Google pretrage, Google-ovi partnerski sajtovi, Gmail oglasi, YouTube oglasi.
Šta je to Click-spam zaštita?
Uz pomoć naše Click-spam zaštite detektujemo sve klikove koji nisu „pravi”, već dolaze od strane vaše konkurencije. Jednom kada lociramo takve aktivnosti, blokiramo IP adrese sa kojih su klikovi locirani, te štedimo vaš budžet i postižemo sa istim maksimalne rezultate.
Na koji način počinjemo saradnju?
Saradnja sa nama podrazumeva 3 koraka do uspešne kampanje:
- detaljna analiza tržišta i vaših ciljeva;
- stvaranje jedinstvene poruke i vizuala za kampanju;
- prezentacija kampanje, kao završni korak u procesu.
Da li vodite kampanju na dan?
Ukratko, ne.
Minimalno trajanje kampanje je mesec dana. Naravno, kampanja može biti zaustavljena po vašem zahtevu kada god to poželite, ali vođenje iste se naplaćuje po započetom mesecu u celosti.
NAPOMENA:
Ukoliko dođe do zaustavljanja kampanje tokom meseca, u dogovoru sa kijentom preostali budžet se prebacuje u sledeći mesec ili se vraća na račun sa kog je uplata bila izvršena, dok su troškovi mesečne usluge fiksni i kao takvi nepovratni.
Kontaktirajte nas
Saznajte sve što vas zanima o kompletnim uslugama našeg tima, kao i o dosadašnjim uspešnim projektima.