Direktna i autentična komunikacija sa ciljnom grupom kroz Viber reklamiranje

Viber reklamiranje

Oglašivači danas sve više traže nove načine da se povežu sa publikom izvan standardnih društvenih mreža. Poseban akcenat stavljaju na mlađu publiku, koja je sve manje na društvenim mrežama i počinje da traži alternativne načine komunikacije i razmene informacija. Zbog toga su direktne poruke moćan marketinški alat koji omogućava ne samo privlačenje novih kupaca, već i bolje korisničko iskustvo sa postojećom publikom. 

Do nedavno, reklamiranje brendova na online društvenim platformama predstavljalo je jednosmeran kanal za emitovanje oglasa i promotivnog sadržaja. Međutim, s obzirom na to da su brendovi shvatili koliko je korisničko iskustvo važno, upustili su se u dvosmernu komunikaciju sa zajednicom na internetu. 

Aplikacije za razmenu poruka, među kojima je Viber najmoćnija, postale su mesta na kojima brendovi razvijaju autentičnu vezu sa svojom publikom. Na taj način dobijaju dragocene povratne informacije za rast i razvoj na tržištu. 

Da li je Viber sledeća velika platforma za online oglašavanje, saznaćete u ovom tekstu i upoznati se sa benefitima koje Viber reklamiranje danas pruža. 

Direktni marketing

Direktna komunikacija sa postojećim i potencijalnim kupcima počela je slanjem SMS poruka, koje su nekada bile sastavni deo promocije i oglašavanja jednog biznisa. Međutim, ove poruke sada su već prevaziđen način komunikacije, zbog ograničenog broja karaktera, nemogućnosti slanja fotografija, linkova i video sadržaja. U međuvremenu, razvile su se platforme sa većim i boljim mogućnostima za direktan marketing, a Viber je svakako najzastupljenija i najmasovnija. 

Viber biznis poruke pružaju sigurniju i ličniju komunikaciju koja se zasniva na ogromnoj bazi korisnika. Ako uzmete u obzir statistiku da prosečan korisnik Viber-a dnevno pošalje više od 30 poruka putem ove aplikacije, onda vam je jasno da je uspeh marketinških kampanja na Viber-u zagarantovan. 

Bogat sadržaj Viber biznis poruka 

SMS poruke ograničene su na samo 160 karaktera, a putem Viber poruke možete poslati tekst od 1000 karaktera. Imate priliku da obuhvatite i napišete sve što je važno i da korisnicima pošaljete detaljnu poruku koja će ih ozbiljno navesti na dalju komunikaciju. Naravno, neizostavni deo Viber poruka su emotikoni, GIF-ovi, fotografije, linkovi, stikeri i mnogi drugi dodaci koji obogaćuju sadržaj poruke i čine ga zanimljivijim. 

Posebno se izdvaja Viber biznis video poruka kojom je moguće da svojoj publici pošaljete direktan video u kome ćete im se obratiti i objasniti nešto što ne biste mogli da dočarate tekstom. Uz dovoljno kreativnosti i uz pažljivo osluškivanje potreba svoje ciljne grupe, putem Viber video poruka možete da napravite veliki pomak u razvoju svog biznisa. 

Dvosmerna komunikacija sa kupcima 

Zamislite da svom kupcu pošaljete obaveštenje da je pošiljka poslata i da mu dostavite kôd putem koga je može pratiti. Ovu opciju možete da aktivirate kroz Viber biznis poruke.
Takođe, kada kupcu stigne oštećeni paket, on može direktno da vas kontaktira na Viber-u i da pošalje fotografiju oštećenja, umesto da ulazite u komplikovanu i dugotrajnu prepisku mejlom.

Jednostavna, lična i brza komunikacija zahtev je i potreba svakog kupca, a to vam Viber za biznise omogućava i nema razloga da ne iskoristite ovu opciju. 

Zagarantovana bezbednost sadržaja

Pitanje sigurnosti podataka Viber shvata veoma ozbiljno. Osetljive informacije i podatke možete bezbedno da delite kroz Viber aplikaciju. Opšte regulative o zaštiti podataka o ličnosti (GDPR) u potpunosti se poštuju, tako da Viber niti bilo koje treće lice ne može da pročita i da pristupi razgovorima sa vašom publikom kroz aplikaciju. 

Finansijska isplativost Viber oglašavanja

Slanje Viber biznis poruka je znatno povoljnije od nekadašnjeg slanja SMS poruka putem specijalizovanih servisa. Međutim, najvažnije je da je procenat otvaranja i čitanja Viber poruka koje šalju biznisi izuzetno visok. Samim tim, stopa konverzije je prilično visoka pa se Viber reklamiranje smatra jednim od najisplativijih načina oglašavanja danas.

Uz preciznu analitiku i pregled podataka Viber kampanja, vrlo brzi ćete proceniti isplativost i odrediti optimalan budžet za oglašavanje putem ove aplikacije. 

Viber reklamiranje – odličan izbor za biznis

Statistika potvrđuje da kupci vole komunikaciju preko Viber-a. Na taj način osećaju da su u fokusu pažnje vašeg biznisa i primećuju da se trudite da ispunite njihove želje i potrebe. S druge strane, vi kao brend imate priliku da učite i da se prilagođavate zahtevima ciljne grupe. Na taj način uvek idete korak ispred konkurencije i unapred znate šta je potrebno vašim kupcima. 

Međutim, ključne i najvažnije karakteristike koje Viber reklamiranje pruža su: 

  • Visoka stopa otvaranja poruka (97%);
  • Velika brzina dostavljanja poruka;
  • Visoka stopa konverzije, koja u zavisnosti od publike i tipa kampanje može dostići čak 50%. 

Reklo bi se da je Viber reklamiranje idealan marketinški alat, koji ni jedan biznis danas ne bi trebalo da izostavi.
Putem Viber biznis poruka direktno komunicirate sa kupcima u ime svog brenda. Možete da postavite svoj logo, slogan i link do zvaničnog web sajta. Na ovaj način povećavate i osiguravate mogućnost otvaranja poruka, što skraćuje vreme interakcije publike sa kampanjom. Kupci donose brže i jasnije odluke kada dobiju vašu direktnu poruku. Komunikacija je zaštićena šifrovanjem, a sadržaj koji delite kroz poruke ne zadržava se niti se čuva na Viber serveru. 

Na koji način pokrenuti Viber kampanju

Ukoliko ste odlučili da iskoristite prednosti Viber-a, da se povežete sa kupcima i dođete do nove publike, biće vam potrebna profesionalna pomoć. Kao zvanični Viber partner za Srbiju, agencija Ad Symphony omogućiće vam da iskoristite sve opcije reklamiranja putem ove aplikacije. Za početak, možete nas kontakitrati i poslati osnovne informacije o svom biznisu, kao i ciljeve koje želite da postignete kroz Viber reklamiranje. Nakon toga, očekujte naš odgovor i poziv na sastanak na kome ćemo vam predstaviti sve predloge i dati najbolje opcije za Viber oglašavanje. 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Let's talk

If you want to get a free consultation without any obligations, fill in the form below and we'll get in touch with you.