LinkedIn reklamiranje: Novi korak u razvoju biznisa

LinkedIn reklamiranje

Ako želite da ispričate priču o svom brendu i biznisu široj i raznovrsnijoj pubilci na internetu, onda ne smete da izostavite LinkedIn.

Ovu poslovnu društvenu mrežu podjednako posećuju osobe koje traže posao, ali i ljudi koji su u potrazi za poslovnim partnerima, saradnicima, novim kontaktima ili potencijalnim kupcima. Kao jedina online platfora kreirana isključivo u cilju poslovnog umrežavanja, LinkedIn vašem biznisu pruža jedinstvenu priliku za razvoj na novim nivoima. Strateško prisustvo na LinkedIn-u može da privuče stručne i perspektivne zaposlene i da stvori dobru osnovu za buduća poslovna partnerstva i saradnje.

Marketinški stručnjaci aktivno koriste LinkedIn kako bi pozicionirali i istakli svoj brend. Na taj način stvaraju vrhunsku poslovnu vrednost koja donosi proverene rezultate. 

Zbog toga ćemo se u ovom tekstu posvetiti idejama i savetima o tome kako da iskoristite sve mogućnosti LinkedIn-a i šta sve treba da uradite pre nego što preduzmete neke korake. Osim što možete da objavljujete oglase za posao, informacije o proizvodima i o kompaniji, na ovoj društvenoj mreži imate brojne mogućnosti za razvoj biznisa i prava je šteta da ih ne iskoristite. 

Upoznajte publiku na LinkedIn-u

Identifikovanje vaše ciljne grupe (ili grupa) ključan je korak za formiranje sveobuhvatne strategije na LinkedIn-u. Pre nego što počnete sa kreiranjem konkretnog sadržaja, hajde da se osvrnemo na to koga sve možete da pronađete na LinkedIn-u i kako možete da privučete određene ljude. 

Kupci 

LinkedIn je idealna platforma za B2B (Business to Business) saradnju, ali to ne znači da treba da zapostavite B2C (Business to Consumer) razvoj. Ako krenete od toga da aktivni korisnici LinkedIn-a imaju najbolju kupovnu moć, biće vam jasno zbog čega svoje proizvode treba da predstavite na ovoj društvenoj mreži.

Međutim, ovde možete da promenite strategiju promocije proizvoda. Na primer, umesto klasičnih prodajnih objava, pružite LinkedIn korisnicima priliku da vide kako vaš biznis funkcioniše iza kulisa. Podelite informacije o svojim naporima za održivost, o ulaganju u kvalitet i autentičnost proizvoda. Ispričajte im put razvoja proizvoda i napore koje ulažete da postignete krajnji kvalitet.

Ovakve objave fokusirane na korporativne vrednosti imaju veliku moć. Drugačije su od tradicionalnih objava o proizvodima i najvažnije je da su u skladu sa prirodom LinkedIn-a. Ne deluju neprikladno i nametljivo. 

Kandidati za posao 

Da li znate da svake nedelje u svetu preko 40 miliona ljudi traži posao na LinkedIn-u? Kandidati se na ovoj platformi povezuju sa kompanijama i šalju prijave. S obzirom na to da je kvalitetan kadar ključan za uspešnost svakog biznisa, ne bi tebalo da propustite priliku da se na LinkedIn-u povežete sa potencijalnim zaposelnima. 

Način na koji promovišete svoj brend poslodavca (Employer Brand) na LinkedIn-u može da privuče stručne i kvalitetne kandidate za rad u vašoj kompaniji. Istraživanja pokazuju da kompanije sa jakim Employer Branding-om uštede više od 40%predviđenog budžeta na troškove zapošljavanja.
Da biste se povezali sa potencijalnim kandidatima za posao, koristite redovno i ažurno My Company Tab. Vaši zaposleni će ovde moći da se povežu, da učestvuju u važnim razgovorima, da se međusobno motivišu i učvršćuju kolegijalne odnose na internetu.

Imaćete priliku da istaknete kulturu svoje kompanije kroz sadržaj koji vode zaposleni. Ovo će svakako privući nove kvalitetne kadrove koji uvek žele da budu deo motivisanog i uspešnog tima. 

Zaposleni 

Angažovanje zaposlenih na društvenim mrežama može značajno da utiče na reputaciju vašeg biznisa. U proseku, zaposleni imaju mrežu koja je deset puta jača i veća od baze pratilaca kompanije na internetu. Prea LinkedIn-u, sadržaj koji zaposleni dele o kompaniji dobija duplo veći značaj od onog koji deli sama kompanija. 

Podstaknite svoje zaposlene da se angažuju i često dele sadržaj koji je u vezi sa kompanijom. Na ovaj način ćete jačati Employer Branding, a zaposleni će u isto vreme biti aktivni i na profilu i na taj način podizati i svoj imidž. 

Investitori

Ako vaša kompanija ima u planu da obezbedi finansiranje, LinkedIn može da odigra važnu ulogu u pronalaženju i povezivanju sa idealnim investitorima. 

Istraživanja pokazuju da 63% investitora koristi LinkedIn za istraživanje i umrežavanje. 

Pored deljenja sadržaja koji ilustruje rast vašeg biznisa i jačanje Empolyer Branding-a, fokusirajte se i na deljenje detaljnih informacija o poslovanju. Popunite sve odeljke LinkedIn stranice i istaknite potencijal svoje kompanije. 

Ne zaboravite da ostanete angažovani na LinkedIn-u. Kada naiđete na konverzaciju koja je u vezi sa vašom delatnošću, obavezno se uključite na neki način. Komunicirajte u komentarima iz ugla svog biznisa i uvek se trudite da istaknete njegovu jedinstvenost i da ga prikažete u najboljem svetlu. 

Definišite ciljeve na Linkedin-u

Da biste izgradili uspešno prisustvo na LinkedIn-u, neophodno je da kreirate specifične ciljeve koje želite da ostvarite.

Za početak, posvetite dovoljno vremena posebnim sastancima sa timovima za prodaju, proizvodnju ljudske resurse, korisničku podršku i identifikujte glavne prioritete biznisa. 

Na primer, članovi prodajnog tima biće zainteresovani za povećanje saobraćaja ka sajtu i samim tim za rast prodaje pa će raditi na ovom segmentu.

Tim za ljudske resurse imaće cilj da sazna nešto više o zapošljavanju i strategijama za pronalaženje novih zaposlenih. 

Razgovori sa različitim timovima stvoriće mnogo novih ideja. 

Međutim, ukoliko i dalje niste sigurni koji su vaši konkretni prioriteti na LinkedIn-u, evo nekoliko pitanja koja će pojednostaviti vašu odluku: 

  • Do koje publike pokušavate da dođete?
  • Šta tu publiku zanima?
  • Šta želite da vaši pratioci preduzmu nakon što vide vaš sadržaj?

Na osnovu ovih pitanja možete napraviti svoju početnu strategiju na LinkedIn-u i na taj način kreirati sadržaj. 

Stvorite jedinstven stil komunikacije 

Da biste uspešno pozicionirali svoj biznis na LinkedIn-u, neophodno je da komunicirate sa svojim postojećim i potencijalnim pratiocima. Odgovaranje na pitanja i komentare povećava vašu vidljivost na feed-ovima drugih korisnika. Na taj način dajete mogućnost svom brendu da bude vidljiviji i dobijie nove pratioce. 

Počnite tako što ćete odgovoriti na svako komentar koji na objavama vaše poslovne stranice. LinkedIn algoritam favorizuje objave sa većim angažovanjem, a to direktno zavisi od vaše angažovanosti u komunikaciji sa pratiocima. 

Kada savladate osnovna pravila angažovanja, eksperimentišite sa drugačijim opcijama na LinkedIn-u, kao što su ankete ili priče. 

Potrudite se da uvek budete u toku sa pristiglim komentarima i porukama i da odgovarate što pre, kako biste zadržali pratioce i podstakli ih da budu angažovaniji. 

Iskoristite podatke sa LinkedIn-a

Dok budete sprovodili svoju LinkedIn strategiju, imaćete priliku da prikupljate podakte koji će vam pomoći da donosite nove odluke o sadržaju. 

Demografski podaci pratilaca značiće vam u formiranju ili eventualnoj promeni vaše ciljne grupe na LinkedIn-u. Praćenjem rezultata otkrićete kada je vaša publika najangažovanija i koje je najbolje vreme za objavljivanje novog sadržaja. 

Ako je jedan od vaših glavnih ciljeva povećanje svesti o brendu, analitika LinkedIn objava pružiće vam značajne podatke i videćete da li ste na dobrom putu ka ostvarenju planova. 

Novi korak na LinkedIn-u 

Ukoliko ste spremni da napravite novi korak na najvećoj poslovnoj društvenoj mreži u svetu, tu smo da vas podržimo. Za početak, potrebna vam je sveobuhvatna LinkedIn strategija koja će vam pomoći da sagledate i iskoristite sve mogućnosti LinkedIn-a. 

Ako želite da u startu krenete uzlaznom putanjom i da pozicija vašeg biznisa na LinkedIn-u bude visoka i stabilna, kontaktirajte Ad Symphony eksperte za nastup na ovoj društvenoj mreži. 

Prepustite ovaj deo razvoja pravom timu, a vi se i dalje bavite kvalitetom i razvojem vaših proizvoda i usluga. 

Kontatkirajte nas i saznajte sve što vas zanima o pozicioniranju biznisa na LinkedIn-u. 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Let's talk

If you want to get a free consultation without any obligations, fill in the form below and we'll get in touch with you.